ALDOO


HAHAHAHAHHA


Kommentarer
Postat av: mimmä

HHAHHAHHAHHHAHAHAH EUW JAG DÖR

2010-04-06 @ 20:35:04
URL: http://...
Postat av: aldo

vafan hur jävla mycke bilder har du inte på mig, tar ju fan aldrig slut. ta bort tack

2010-04-06 @ 20:54:31
URL: http://google.se
Postat av: sara svar på komentar

HAHAHAHHA DET ÄR INTE MINA BILDER DU STOD FAN BAKOM MIG NÄR LI OCH JAG VALDE DEM DU PROTOSTERADE ITNE ENS ....

2010-04-06 @ 21:17:56
Postat av: aldo

protesterade inte ens? ja sa att du inte skulle lägga ut dom.. mer än så orkar ja inte bry mig

2010-04-07 @ 11:47:17
Postat av: Li

HAHAHHAHAAHHA sara han protosterade HAHAHHAHAAHAHHAHA och aldo vi har inte sjukt kkt bilder på dej hahahahahah de e i din fantasi de ;)

2010-04-10 @ 14:40:56
Postat av: kom inte ihåg mig!! XD

Jag vill inte minnas, jag vill inte se, jag vill inte höra!!!! Jag sa ju till!! Sluta!!!! Nu menar jag allvar, jag bajsar påmig snart!!! seriöst jag klarar inte mer!!! Det här är inte klokt!!!!

men ändå jag vill komma ihåg det för det är jag vill inte släppa min kärlek får dig/det du/det var mitt enda hopp jag hopas att det allti kommer finnas i mitt hjärta och förbanna mig gör mig till mig och inget annat jag kommer alltid att minnas det du gjjorde för mig och det kommer att bli oförglömmligt för att jag kommer att hämmnas på dig för din skull för att jag älskar dig och kommer alltid att göra det för att du du är mitt liv nu kommer aldrig släppa det för att jag älskar dig kommer förlåta dig vad du än gör kommer att bli oförglömmligt närjag tänker på dig kommer jag älska dig för evit



JAG ÄLSKAR DIG SARA KOMIHÅG DET



SLÄPP DET ALDRIG!!!



KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG VAD DU ÄN GÖR

KOM IHÅG ÄLSKA FÖREVIGT <333// DITT ALLT

2010-04-10 @ 15:07:55
Postat av: KOM IHÅG MIG NU

UPPS JAGGLÖMMDE PUNGT

2010-04-10 @ 15:12:51
Postat av: KOM IHOG MIG

.

2010-04-10 @ 20:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0