SARA♥KLÄDER

aja rubriken säger allt.. jag har bara lust att köpa kläder nu, nya grejer och så... så imon ska jag och li till stan och köpa grejer va fan. jag tror jag ska köpa en kläning på tessi eller på foji eller hur det nu stavas... båda är vita och sommriga så det blir nice !
sen ska jag nog köpa mina efter längtade klackskor men är inte säker på det...
och eftersom jag har pressent kort på hm så kommer jag så klart kolla lite där och antingen köpa något där ! !
men jag vet inte riktigt om jag ska köpa så mycket eftersom jag tror jag vill ha en moppe ??? jag vet inte nu fan va vellig jag är !
aja skriver mera imon.
puss ! ♥

p.s det går inte att ladda ner bilderna jag får damp.. men när det väl går kommer ni få jätte många bilder det lovar jag (L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0